BST Group helpt mee aan de ontwikkeling van de Jabra Engage


Vanwege onze expertise en nauwe samenwerking met Jabra zijn we door hen benaderd met de vraag of wij een nieuw ontwikkeld product wilden gaan testen. BST Group is één van de twee partijen in Europa die al meer dan een half jaar heeft getest met de nieuwe opvolger van de Jabra Pro 9400 serie, te weten de Jabra Engage. Wij hebben de headset getest als reseller en de andere partij als een grote eindgebruiker. Op deze manier hebben wij veel input kunnen geven aan Jabra.

Het testen bestond onder andere uit “de look and feel” van de producten en uiteraard ook van de verpakkingen. Wij hebben zeer nauwkeurig getest op de materiaalkeuze van de headsets en de basisstations, de verpakking, de inlay en de gebruiksvriendelijkheid van de producten. Ook werden de menustructuren getest en aangepast en werden er diverse vertalingen gemaakt. Wij hebben geluidstesten gedaan op meerdere platformen (vaste telefoon, softphone via USB en GSM) en wekelijks heeft ons Research & Development Team vragenlijsten ingevuld en feedback gegeven aan Jabra.

Nadat alles uitvoerig is doorgenomen en besproken zijn er 2 productverantwoordelijken vanuit het Jabra hoofdkantoor in Denemarken naar ons gekomen om de laatste puntjes op de i te zetten. Dit heeft erin geresulteerd dat half maart de Jabra Engage serie is gepresenteerd aan de voornaamste resellers van Jabra. Dit gebeurde op de schitterende locatie van het automobiel en fashion museum in Malaga.

Op dinsdag 3 april is de Jabra Engage serie gepresenteerd op de Nederlandse markt. Wij, als BST Group zijnde, zijn supertrots dat wij door Jabra gezien worden als een zeer belangrijke speler op de headsetmarkt en voelen ons dan ook enorm vereerd dat wij achter de schermen mee hebben mogen helpen aan het ontwikkelen van een fantastisch nieuw Jabra product.

Engage range