Klantenportaal

Werken uw collega’s voor een deel op kantoor en voor een deel thuis?
BST Group kan u ondersteunen bij het inrichten van uw (thuis)werkplek. Wij bieden bedrijven de unieke mogelijkheid om in een eigen, veilige bestelomgeving een door u geselecteerd aanbod kantoormeubilair, headsets en (ergonomische) producten te laten zien. Hierin kunnen uw collega’s via een door u vastgesteld budget of via vouchercodes zelf bestellen.

Informeer vrijblijvend naar onze mogelijkheden

  • * Verplicht

Hoe wij werken

Tijdens een kennismakingsgesprek (fysiek of online) gaan we al uw wensen bespreken en vertellen wij u alles over het klantportaal dat we voor u kunnen ontwikkelen. Welke producten wilt u aan uw collega’s gaan aanbieden? Is er een vooraf vastgesteld budget wat de medewerkers mogen besteden?

Voorstel maken
Wanneer het gesprek heeft plaats gevonden en wij precies weten waaraan uw klantportaal moet voldoen, ontvangt u van ons een op maat gemaakt voorstel m.b.t. de producten die u nodig heeft om de werkplek zo efficiënt mogelijk in te richten. Ook maken we een eerste opzet van de bestelomgeving, zodat u een beeld krijgt van hetgeen u kunt verwachten.

Klantportaal inrichten
Wanneer u tevreden bent over de bestelomgeving en u heeft uw akkoord gegeven op ons voorstel, dan gaan wij aan de slag met de inrichting van het klantportaal.

Bestellen en bezorgen
Zodra de inrichting van het klantportaal is afgerond, kunnen uw collega’s hun bestellingen gaan plaatsen. Indien er vragen zijn over de bestelling of het aflevermoment, staan onze medewerkers voor u klaar.